Thursday, January 12, 2006

Als VIP naar tante Truus



Vandaag onze nieuwe paspoorten opgehaald. Dit is tegenwoordig erg goed geregeld. We hadden een paar weken terug een afspraak gemaakt via de site van Almere. Dit kon tot op een uur nauwkeurig. Eerst van iedereen nog even pasfoto's laten maken. Van Marca en van mij wist de ongeinspireerde fotografe niet veel te maken... Zelfs nadat ik 1 sessie volledig had afgekeurd, was ik nog niet erg tevreden met de volgende. Marca zag er ook uit of ze zwaar had doorgehaald en was dus ook niet blij! Voor de kinderen zijn we toen naar een andere winkel gegaan, hier was het resultaat beter, ze zagen er echt uit als onze kinderen! Met foto's op de afgesproken tijd in het stadhuis bij burgerzaken. En zie, het werkte, we hoefden niet te wachten en stonden 10 minuten later al weer buiten. Hulde, hulde!!!
Afijn, vandaag was dus de dag van ophalen, no problems. Na afloop besloten we even wat te gaan drinken bij Tante Truus.
Tante Truus is een gezellig cafe/restaurant, dat gerund wordt door verstandelijk gehandicapten. We gaan hier vaker wat drinken en de bediening is altijd enorm vriendelijk. Laatste keer dat ik er was, had ik bijna alle consumpties van het huis gekregen: de bedrijfsleider kwam naar me toe, want hij had van de jongens in de keuken gehoord, dat Carel Kraaijenhof in de zaak zat, weliswaar zonder Bandoleon, maar die had hij misschien wel bij de bruiloft van Maxima laten staan....
Ik moest hem helaas teleurstellen en zei dat ik niet Carel was. Later zag ik nog een fotootje van Carel en ik kon me wel iets voorstellen bij deze vergissing.
Lekker wat gedronken, met natuurlijk een punt oerhollandse appeltaart met slagroom erbij, ook verder een lekker relaxed dagje .

0 Comments:

Post a Comment

<< Home