Saturday, February 23, 2008

B voor Britt!!


Britt heeft net haar B-diploma gehaald! Ze was aardig nerveus en een beetje bang dat ze niet door het
gat zou kunnen duiken. Maar alles ging gesmeerd. We hadden haar op het hart gedrukt dat ze gewoon heel ver het water in moest springen, omdat ze dan niet meer zo ver hoeft te zwemmen. Ze had dat goed in haar oren geknoopt en nam een enorme snoekduik, die de helft van de afstand al overbrugde....Ook de andere onderdelen gingen prima. Ze zwom zelfs zo goed, dat ze heel vaak het kind dat voor aan het zwemmen was, inhaalde en soms voorbij zwom. We hadden haar beloofd, dat als ze haar B-diploma zou halen, ze een huisdier mocht. Dat was in de loop der tijd, in haar hoofd, een hamster geworden. Toen ze de duik door het gat succesvol had afgerond, kwam ze enthousiast naar ons toe rennen: " Nu mag ik een hamster!" Blijkbaar was ze er zelf al van overtuigd dat de rest van het diploma-zwemmen een "eitje" zou worden... Maar Marca en ik vinden een hamster maar niks; ze zijn meestal 's-nachts actief en je ziet ze bijna nooit. Na een kleine gewenningsperiode van mijn kant-ik heb katten en zeker honden altijd buiten de deur weten te houden- ben ik toch maar overstag gegaan voor een katje. Britt vond dit natuurlijk ook goed nieuws. Dus gaan we na de vakantie op jacht naar jonge katjes. Het liefst willen we er dan 2 uit eenzelfde nest, zodat ze leuk met elkaar kunnen spelen.[wordt zonder twijfel vervolgd]

0 Comments:

Post a Comment

<< Home