Saturday, February 23, 2008

Magisch Mixen (part two)


Na een paar dagen gebruik, ben ik zeer enthousiast! Een heerlijke machine. Wat een kracht en wat is hij rustig...Ik heb er nu verschillende gerechten mee gemaakt en ben zeer tevreden:Parmezaanse kaas geraspt, hazelnoten voor de chocoladepasta gehakt op de pulse-stand (echt nodig want anders heb je in no-time gruis..), verse pesto gemaakt, deeg gekneed voor de pasta, beslag gemaakt voor een appel clafoutis en vulling gemixed voor Chaussons met gehakt/spinazie. De laatste 2 recepten komen trouwens uit het recepten boekje dat bij de machine zat. Alles ging even makkelijk en snel. Ik ben ook zeer tevreden over de handige spatel, om de kommen leeg te schrapen; werkt fantastisch. Kortom, hier ga ik nog jaren plezier aan beleven! Ik merk ook dat het me stimuleert om nieuwe recepten uit te proberen, het plezier in koken wordt er nog groter door. Allemaal positief dus, alleen moeten we de weegschaal wel extra in de gaten gaan houden, merk ik... :-o

0 Comments:

Post a Comment

<< Home