Tuesday, October 02, 2007

Klassiekers en toneel


Afgelopen zondag wassie er weer de Midland classic-car rally. Als ik kan, ga ik er altijd even kijken; een prachtig gezicht, al die oudjes zo bij elkaar te zien...Het valt me ook op dat er niet elk jaar dezelfde auto's staan. Het loont echt de moeite om elke keer even te gaan kijken. Deze keer stond er ook een collega van Marca, waarmee ze net gevlogen had. Hij heeft een Fiat Topolino bestel. Ik heb hem nog even ontmoet.
Op de foto zie je een mooie, oude Panhard. Ik ben vergeten te vragen of ze uit Voorburg kwamen, bij mijn ouders stond er namelijk ook altijd een om de hoek.
Ondertussen waren Marca, Nicole, Britt en Sarah naar een optreden van Hasta la Pasta in de glasbak. De inderen konden actief meespelen en ze hebben het leuk gehad.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home