Thursday, September 21, 2006

't is geen blijvertje hoor

Als er 2 mensen zijn die het al lang met elkaar uithouden en nog steeds verliefd zijn op elkaar, dan zijn het mijn ouders wel, die afgelopen zomer hun 50-jarig huwelijksfeest hebben gevierd! Haar moeder had dat destijds toch heel anders ingeschat, kwam mijn moeder pas geleden te weten. Toen ze bij haar vriendin Grietje op bezoek was, kregen ze het over 'de goede oude tijd' en vertelde Grietje haar dat ze eens bij mijn opa en oma op bezoek was geweest in de tijd dat mijn ouders net verloofd waren. Ze woonden toen al in Den Haag. Grietje vroeg aan mijn oma hoe het ging met moeder en mijn vader en de verloving, waarop mijn oma antwoorde: " O, wel goed, maar dat is geen blijvertje hoor....."
Gelukkig voor mijn ouders en voor mij had ze het niet bij het rechte eind!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home