Saturday, September 23, 2006

Bij mijn geboorte is er iets misgegaan...

Mijn nicht Thea heeft een bijzonder kind. Het is een schat van een mannetje. Al op zeer jeugdige leeftijd "wist" hij bepaalde dingen en kon zeer volwassen opmerkingen maken, die helemaal niet bij zijn leeftijd pasten. Ook zag hij 's-nachts soms mensen door zijn kamer lopen.... Hij heeft duidelijk contact met de andere zijde, iets waar bij ons in de familie helemaal niet moeilijk over gedaan wordt, omdat de meesten van ons hier gewoon in geloven. Laatst hoorde ik, via mijn moeder, weer zo'n bijzondere opmerking van hem. Hij had aan zijn moeder verteld, dat er bij zijn geboorte iets mis was gegaan. Normaalgesproken, zo vertelde hij, was het zo dat je je ouders uitzocht en dat er dan een soort flits was, waarna je alles vergeten was en met je nieuwe leven begon. Hij zei tegen zijn moeder dat hij zeer blij was dat hij hun had uitgekozen, maar dat die flits bij hem niet goed gewerkt had en dat hij daardoor nog allerlei dingen wist....Als ik dit hoor van een 11-jarig jongetje, dan weet ik zeker dat er leven is na de dood. Het is een speciaal ventje en ik hoop voor hem dat de mensen die 's-nachts door zijn muren wandelen, snel zullen verdwijnen!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home