Wednesday, February 20, 2008

Magisch Mixen...


Tja, ik moest er toch maar gewoon eens een hebben...een echte Magimix. Als ik naar mezelf kijk en zie waar ik veel mee bezig ben en waar ik altijd belangstelling voor heb, dan is koken wel een van de eerste dingen die naar boven komen. Dus dan mag je hier ook wel wat extra in investeren dacht ik zo. Leuke redenering als je de aanschaf van zo'n duur apparaat voor jezelf wilt goedpraten, vind je niet? Ik had natuurlijk al flink gegoogled om te kijken welk apparaat er het beste uitkwam en had van Kathalyne ook positieve feedback over haar Magimix, dus ik wist wel welke ik wilde. Nog even verder googelen voor de beste prijs en bestellen maar. Toen het ding binnenkwam, schrok ik wel even van de grote doos, maar gelukkig bleek de machine een stuk kleiner. De rest waren accessoires en die hoeven gelukkig niet allemaal op je aanrecht te staan....Gauw een nieuwe aanrechtindeling gemaakt en het "apparatenpark" wat opgeschoond... want Marca keek wel wat bedenkelijk bij weer zo'n apparaat in de keuken. Maar alles ziet er nu weer opgeruimd uit en de magische mixer is klaar voor zijn eerste maaltijd!
[wordt vervolgd]

0 Comments:

Post a Comment

<< Home