Monday, September 15, 2008

Anubis


"Sti-hil!!", Britt schreeuwt het bijna uit, met een boos gezicht en haar oren aan de TV geplakt.
"Anders kan ik het niet horen!": er is nieuws over de nieuwe serie van 'Het Huis Anubis'.... heiligschennis om hier doorheen te praten! Vandaag blijkt de eerste aflevering te komen van de nieuwe reeks. Eerder had ze al met dikke rode stift in onze agenda 6 oktober gemarkeerd als de dag dat de film van 'Het huis Anubis' in première gaat. Meteen belde ze haar vriendin Liza op om het 'hotte' nieuws door te geven. Ze was lichtelijk teleurgesteld toen bleek dat Liza zelf ook aan de TV geplakt bleek en het nieuwtje dus zelf ook al gehoord had... Door de weken heen is langzaam het scenario ontstaan dat Marca met de beide dames mee zal gaan naar de bios. Hier zal ze dan de handjes van de heldinnen vasthouden tijdens de 'enge scènes'... want aan de éne kant willen ze er dolgraag heen, maar aan de ándere kant vinden ze het soms erg eng.
Anyway, om kwart voor zeven, na het eten, had de hele familie zich verzameld op de bank om zich te installeren voor de eerste aflevering. Quinn had zelfs zijn dekbed naar beneden gesleept, waar ze nu knus met zijn drieën onder zaten. Opperste concentratie, geluid op 10, niks missen!! Ik kon het niet laten om even pesterig tussen de TV en de bank te gaan staan en uitdagend met mijn kont te draaien.
"Papaaaa!!", de verwachte reactie bleef niet uit... snel maakte ik me uit de voeten. Dit was geen tijd voor grapjes, papa! Hier werd serieus gekeken.
Was ik vroeger ook zo fanatiek met mijn favoriete series?

0 Comments:

Post a Comment

<< Home