Wednesday, March 12, 2008

Overdwars landen...

Vandaag zware storm in Nederland en dus ook op Schiphol....en ik moet vandaag werken. Op bijgaand filmpje kun je zien wat voor taferelen er dan kunnen voorkomen.
Vanochtend was er maar 1 baan open, dus als ik om 15.00 uur begin met werken zijn de vertragingen al flink opgelopen. Ik verwacht dan ook een redelijke chaos aan te treffen, als ik er straks heen ga.














Het bleek gelukkig allemaal erg mee te vallen; wel veel vluchten vertraagd of geannuleerd, maar door de storm begrijpen de passagiers zelf ook wel dat er nou eenmaal niets aan te doen is.
Daardoor was het wel druk, maar bleef de chaos met schreeuwende en tierende mensen gelukkig uit. Ik had zelfs nog even tijd om me te laten vereeuwigen met Renault formule 1 auto van sponsor ING....

0 Comments:

Post a Comment

<< Home