Friday, February 03, 2006

Zoals het klokje thuis teakt...

Zo nu en dan slaan de kriebels weer toe om je interieur eens te veranderen. Bij mij begon dit onrustige gevoel al een paar maanden geleden. Langzamerhand krijgt het dan wat meer vorm en nu is het dan uitgekristalliseerd en weet ik wat ik allemaal wil veranderen. Want als je met 1 ding begint, zijn er natuurlijk meteen een heleboel dingen die mee moeten veranderen. Het begon er bij mij mee, dat ik eigenlijk meer boeken in de kamer wilde. Ik vind boeken een gezellige uitstraling aan een ruimte geven. Het liefst zou ik een hele boekenwand met trap willen, maar we hebben nu een heel mooi compromis bereikt.Vandaag zij we naar Nijhof in Baarn geweest om ideeen op te doen en gewoon eens lekker rond te kijken, wat ze ook allemaal weer verkopen. Wat is het toch een heerlijke winkel! Wel wat duurder dan andere winkels, maar de spullen die ze verkopen, zijn dan ook net wat exclusiever en de kwaliteit is net wat beter. Dus inderdaad: "Alle waar naar zijn geld". We zagen hier een hele mooie teak boekenkast, met onder 2 schuifdeuren en een trapje(!) En de prijs was ook zeer aangenaam, aangezien hij bijna met de helft was afgeprijst. We hadden al een "rondje meubelzaken" gedaan en beseften meteen dat dit een goede deal was. Vanavond heb ik hem telefonisch besteld. We gaan nu het een en ander schuiven in onze woonkamer, zoodat de nieuweling een plekje heeft. Verder heb ik ook de rest van de kamers en met name de zolder, eens kritisch onder de loep genomen om te kijken, wat daar allemaal nog gebeuren moet. Dit resulteerde in een flinke "to do" lijst.
Dus ik kan mijn borst wel nat maken; werk aan de winkel....

0 Comments:

Post a Comment

<< Home