Wednesday, June 07, 2006

Kaasfondue

Omdat ik met de Pinksterdagen aan het werk was, hadden we opa en oma al een tijdje niet gezien. We hadden afgesproken dat we na mijn ochtenddienst naar Ermelo zouden gaan en daar zou oma voor een lekkere kaasfondue zorgen. Tijdens de ochtend hadden Jens en Caylin hier gespeeld en die werden om 2 uur weer door Sandra opgehaald. Daarna meteen vertrokken. Het was heerlijk weer en we konden bij papa en mama lekker in de tuin zitten. Mama was twee weken geleden gebeten door een teek en had nu een kring om de beet, dat zag er dus niet goed uit. Ze was daarom even naar de dokter en toen ze terugkwam vertelde ze dat ze pillen moest slikken en over twee weken terug moest komen. Dan konden ze zien of het een besmette teek was of niet. Gelukkig is ze er snel bij want Lyme's disease is geen pretje...Dat is dus nog even afwachten. Ik had met papa even de medicijnen gehaald bij de apotheek in het centrum, waarna we even bij Expert binnenwipte om naar Microsets te kijken. Remko en ik hadden besloten om ze er een kado te geven omdat de CD-speler van hun set kapot is en we de laatste tijd zo erg door ze verwend zijn. We zagen een paar mooie setjes en hebben wat folders meegenomen. Dan kunnen mama en Remko ook even kijken.
De fondue was heerlijk, ondanks het feit dat hij gewoon uit een zakje kwam...Voor de kinderen had ik kreukelfrietjes gemaakt en zij wilden aan 'hun' tafeltje in de tuin eten. Na het eten had ik zin om nog even een klein wandelingetje te maken op de hei. Quinn had niet zo'n zin en bleef met Marca thuis en ik ging met mama en Britt nog snel even weg.
Het was prachtig in de avondzon en we hadden de hele hei voor ons zelf. Konijntjes gezien en genoten van de natuur. Om een uur of 10 waren we weer thuis.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home