Wednesday, May 10, 2006

Knikkers op laag water zoeken

Sinds een paar dagen heb ik ons zwembadje weer geinstalleerd en de kinderen genieten er volop van. Nu had ik een tijdje geleden een soort stofzuigertje voor zwembaden gezien. Je moest er je tuinslang op aansluiten en door de werveling van het water werd het vuil dan in een zakje opgevangen. Precies wat ik zocht want als er eenmaal zand in het bad komt, krijg je dat er bijna niet meer uit. En aangezien dit badje net even te groot is om snel even leeg te gooien en weer te vullen, is zo'n ding dan erg handig. Britt was vrij en samen gingen we naar het tuincentrum waar ik hem gezien had. Natuurlijk uitverkocht, maar er stond nog een showmodel en die wilde ik wel hebben. Britt zag een leuke duikbril en snorkel waar ze meteen helemaal verliefd op was. Die moest natuurlijk ook mee. Ik zei dat ze daar samen met Quinn mee moest spelen. Thuisgekomen kon ze niet wachten om in het bad te gaan met haar nieuwe duikbril. Ze had snel door hoe het werkte en na verloop van tijd besloot ik om het wat spannender te maken door haar echt ergens naar te laten duiken. Ik gooide wat knikkers in het water, die ze dan op moest duiken. Dit vond ze een geweldig spel en dat heeft ze lang volgehouden, ik moest haar op een gegeven ogenblik dwingen om eruit te gaan want ze stond te trillen als een rietje.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home