Friday, April 28, 2006

Koopjesjacht in Batavia


Marca had vanmorgen om half elf een afspraak met Abdesh, onze kapper, om geknipt te worden. De afspraak was gemaakt in de eilandenbuurt. Ik had al stiekem het plannetje om daarna door te rijden naar Batavia stad om eens even rond te kijken naar wat nieuwe kleren voor de zomer. Marca dacht eerst dat ik de verkeerde afslag had genomen, maar had natuurlijk al snel door waar we naar toe gingen.We arriveerden om ongeveer half twaalf. We hebben nog even wat gegeten in een van de restaurants, maar dat viel erg tegen, daar zien ze mij niet meer terug.
Het ziet er altijd vrolijk uit in Batavia stad en ik vind het steeds weer leuk om er rond te lopen, als ik er weer eens kom.
Uiteindelijk zijn we redelijk geslaagd en hebben voor Britt ook nog wat leuke dingen kunnen kopen.
Je komt daar toch altijd tijd tekort,
Thuisgekomen bleek ze erg in haar nopjes met haar nieuwe Barbi T-shirt.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home