Sunday, August 10, 2008

Choco-bekkies



"Papa, ik ruik helemaal naar chocola, ik denk dat ik mezelf maar ga opeten!"

Ik lag naast Britt in haar bed en rook aan haar wangen en voorhoofd en inderdaad was het alsof er een reusachtige reep 'puur' naast me lag....

"Nee, ik denk dat ík je maar ga opeten", zei ik, terwijl ik zogenaamd in haar nek begon te bijten.

De hele familie rook naar de chocola, alleen ik had buiten schot kunnen blijven. Britt had het in haar hoofd gekregen dat ze een moddermasker wilde.

"Oh, maar dat hebben papa en mama vroeger ook eens samen gedaan", zei Marca.
"Echt waar???"
"Ja, vraag maar eens aan papa of hij je de foto laat zien."

Toen ik haar de volgende morgen de bewuste foto liet zien zei ze met een vies gezicht:

"Zie je er dan zó uit?"
"Ja, wat dacht je dan?"
"Ik geloof toch niet dat ik een moddermasker wil..."

Later vertelde ik aan Marca dat ze was afgeknapt op de foto.

"Oh, maar daar weet ik wel wat op" zei Marca geheimzinnig.

Later kwam ze met een chocolademasker van de ETOS op de proppen.
En inderdaad Britt kon haast niet wachten om het te proberen!
Gelukkig zaten er nog enkele andere ingrediënten door die niet voor consumptie geschikt waren, anders weet ik zeker dat ze hun eigen maskers hadden opgegeten!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home