Wednesday, August 06, 2008

Heulen met de apen


Maandag belde Amber om te vragen of Britt zin had om dinsdag mee te gaan naar de Apenheul. Domme vraag natuurlijk... Britt kon al bijna niet wachten tot het morgen zou worden. Marca zou ook meegaan met Quinn. Jacqui kwam ze om negen uur al oppikken. De dames-en één heer- hebben het enorm naar hun zin gehad en waren pas half zeven weer thuis!

Ik had dus een dagje voor me zelf en had een grote fietstocht gemaakt naar de lepelaarsplassen en via een nieuw ontdekt fietspad weer terug. In de schuilhut het ijsvogeltje weer gezien! Verder nog een dodaars met jongen, grote zilverrijgers, slobeenden en krakeenden. Aansluitend nog een wandeling gemaakt door het Wilgenbos. Op zich mooi, maar heel erg rustig qua dieren. Bijna geen vogels en watervogels, viel dus een beetje tegen. Na een bezoekje aan het bezoekerscentrum "De Trekvogel", via een mooi, nieuw ontdekt, fietspad weer naar huis gereden. Ik zag onderweg wéér een ijsvogeltje, een havik en een sperwer!

Ongelofelijk dat dat allemaal zo dicht bij ons huis rondvliegt. Ik was in een kwartiertje naar de schuilhut gefietst!
Thuisgekomen heb ik een lekker maaltje asperges met ei, boter, opperdoezen en ham bereid...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home