Sunday, October 26, 2008

Evil woman...

We zitten met zijn vijven in de auto, op weg naar het zwembad. Marca en ik voorin en Britt, Amber en Quinn achterin.
Achterin wordt lekker gekwebbeld en ik hoor de eerste tonen van Electric Light Orchestra op de radio, die heel zacht staat.
Aah lekker! Enthousiast draai ik de volumeknop flink open. Net op dat moment komt het refrijn: "Evil woman"... Marca en ik zingen het keihard mee en ik doe met het daarna komende gitaar-riedeltje ook nog vrolijk mee: 'tiedel tiedel tiedel tee tee'
Marca en ik kijken elkaar aan en barsten in lachen uit. Ik kijk in de binnenspiegel en zie drie paar ontzette en verbaasd kijkende ogen op de inmiddels muisstille achterbank... de bejaarde oudjes voorin deden nu toch wel heel gek.
Daar horen wij niet bij hoor!
Na dit generatiekloofje nog een fijne middag in het zwembad gehad...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home