Sunday, June 11, 2006

Eefje jarig en 51 jaar getrouwd

Eergisteren werd mama 73 jaar en was ze ook nog eens 51 jaar getrouwd met haar Rudolfje...Gelukkig had ik deze keer een idee voor een kado, want dat wordt natuurlijk steeds moeilijker.Mama had wel eens gezegd dat ze mooie nieuwe wijnglazen wilde hebben. Wat er nu in de kast staat is een bonte verzameling van verschillende soorten glaswerk. Eerst was het plan om niet hoger dan 17 cm te kopen omdat die dan in het kleine kastje zouden passen. Maar het werd al snel duidelijk, toen ik enkele winkels langsgeweest was om te kijken, dat er met die hoogte geen mooie wijnglazen te krijgen waren. Dus beloot ik die maat maar te laten varen en me te concentreren op echt mooie glazen. Bij Kook en Co in de Bottelaarspassage vond ik hele leuke glazen met een leuke ronde coupe. Sierlijk en toch ook geschikt om een mooie wijn in te drinken.
Van Remko en Elina kreeg ze een mooie tuin/lig stoel van Hartmann, waar ze ook zeer blij mee was. Het was erg gezellig en Tante Thea en Thea jr waren ook onverwacht langsgekomen en dat is ook altijd goed voor een vrolijke noot.
's-avons lekker pilav gegeten en de kinderen genoten van de pannenkoekjes.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home