Saturday, June 14, 2008

Eten in de Dorpskamer


Verjaardagslunch van Mama. Marca en ik hadden als verjaardagskado een lunch gegeven. ( zo geef je jezelf ook meteen een kadootje) Jammergenoeg was het niet meer zo warm dat we lekker buiten konden eten op het mooie terras. Maar binnen was het ook erg gezellig. Inrichting á la grand café; leuke grote leestafel, aparte hoekjes, beetje oud bruin.
De kaart zag er uitgebreid en aantrekkelijk uit. Het was jammer dat het meisje van de bediening het een beetje ongeïnteresseerd afraffelde. (Dit resulteert bij mij onmiddellijk in 'geen fooi') De kwaliteit van de gerechten varieerde nogal; mijn vaders uitsmijter was prima, maar de salades van Marca en van mij bevatten wel érg veel groen, de smaak was goed maar de verhouding was een beetje zoek. Koffie was heerlijk en mijn dessert-ijstaartje van bitterkoekjes- was héérlijk! De wijnen daarentegen waren weer zeer matig. Kortom een bezoekje met uitersten. Misschien worden wij ook wel een beetje blasé-keurmeesters, mama heeft in ieder geval genoten!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home