Friday, November 27, 2009

Glitterparty






















"Jaaaaa, die wil ik aan!"
Britt schreeuwt het bijna uit, als Marca een voorstel doet voor een bepaalde jurk.
Britt is uitgenodigd voor een "Glitterparty" en iedereen moet er natuurlijk vet cool uitzien....
De jurk waar het over ging kwam zelfs mij- als mode-nono- wel bekend voor. Ik wist haast zeker dat ik het ding in de vuilnisbak had gekieperd vanwege extreem glitterverlies. Ik herinnerde me goed dat overal waar Britt gezeten had, zij een laagje glitters had achtergelaten, dat bijna niet meer te verwijderen was. Op een gegeven moment was ik het zat en had de vervuiler de deur uitgezet. Blijkbaar toch niet dus... of heeft Marca hem er weer uitgevist?? Ze bezweert me van niet...
In ieder geval kwam hij nu weer heel goed van pas en Britt was super blij dat ze hem aan kon trekken.
Marca had bij de V&D nog een mooie glittersjaal gescoord en een paar elegante schoentjes, een klein beetje make-up en wat lipgloss deden de rest: Hollands next top model, here we come!
Ook bij de jarige viel de jurk in de smaak want van alle aanwezigen vond ze Britt er het mooist uitzien!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home