Thursday, October 30, 2008

Lappenmand


Vanmorgen met gemengde gevoelens onze katertjes Tommy en Titus naar de dierenarts gebracht om 'geholpen' te worden....
Voelde me een verrader van de mannelijke sexe: in het volste vertrouwen gingen ze met het baasje mee. De arme jongens hadden nog nooit de kans gehad om hun nootjes te gebruiken en straks zouden ze met lege zakjes terugkeren. En dat allemaal om het voor ons wat makkelijker te maken. Terwijl ik dit schrijf liggen ze voor pampus op een oude slaapzak, langzaam bij te komen van deze traumatische ervaring. Er ligt er nog één voor pampus: Britt is vandaag ook ziek, ze begon vanochtend al met overgeven en ze bleek ook aan de dunne. Ze voelde zich gelukkig al vrij snel wat beter en ze heeft volgens mij een heerlijk dagje op de bank doorgebracht met Nickelodeon voor haar neus.... Gelukkig ben ik haast nooit ziek, maar ik kan me van vroeger nog goed herinneren hoe lekker het was om zo'n dagje heerlijk vertroeteld te worden door je moeder! Beschuitjes met appel, suiker, kaneel en warme thee erover... oooh wat was je dan zielig...
Over een week mogen de poezen naar buiten, ze zijn meteen ge-chipped en het avontuur lokt! We zijn benieuwd hoe dat zal gaan lopen. En Britt mag morgen weer naar school!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home