Monday, February 22, 2010

Alice in Wonderland


Mijn favoriete regisseur Tim Burton heeft weer een nieuwe film klaar: Alice in Wonderland. Hoewel ik dit bij Disney een van de slechtste films vind en ik ook het boek breedsprakig en vermoeiend vind, ben ik er van overtuigd dat Tim, met behulp van zijn 'vaste medewerker' Johnny Depp, er weer een fantastich sprookje voor volwassenen van heeft weten te maken. Ik hoop wel dat we uiteindelijk kunnen genieten van de de (3D) film, want er is ruzie ontstaan tussen producent Disney en de grote distributeurs. Om illegale copies voor te zijn, wil Disney de film al snel na de de bioscoop-release uitgeven op DVD. De bioscopen vrezen in deze korte periode niet genoeg inkomsten uit de film te kunnen halen. Disney stelt dat de mensen toch wel naar de bioscoop komen om de film in 3D te kunnen zien. Ik denk dat ze daar misschien wel gelijk in hebben. Aan de andere kant kun je je afvragen of een maand eerder uitgeven van de DVD het illegaal kopieren zal tegenhouden; tegenwoordig zijn de illegale copies al na een paar dagen te vinden op internet....

0 Comments:

Post a Comment

<< Home